söndag 2 maj 2010

Helgen.






Igår träffade jag Angelica o även Soulie i stan:) Vi ville gå till hotellbrunchen-meen den var stängd nu..får vänta tills september:( Vi var vrålhungriga...o bestämde oss för Pizza Hut-längesen jag åt där..sjukt dyrt tycker jag,men god pizza-jag o angelica tog en spicy shrimp o en med kyckling o delade dem. Soulie tog lasagne o mjölk hahaha-vi "grabbar" tog öl;)
Tyvärr kände jag av min allergi o var sjukt trött...även tröttnat på planlöst shoppingletande...gillar mer att veta typ att denna väskan vill jag ha-men leta o prova-nä uttråkande...
Tyvärr blev det inte mulberry (denna gången iaf)lite trist,men en tjej hade varit snabbare än mig...får väl tänka positivt på att jag sparade in nästan 5000:) Och spenderade endast ca 700kr på kläder på HM-blev ett par svarta tights med en gulddetalj,en myströja i mina färger-ljusblå (o lite rosa o silver på)en ceriserosa t-shirt,en lila "svep om" tröja. Sen tog jag o Angelica en glass innan vi for hemåt,åt thai på thai-house på kvällen o lite vin till. Kollade Montazami på webtv o skrattade lite :D Vi hyrde även BECK-stormens öga som vi såg idag-bra som vanligt.
Sen har jag bara varit hemma själv när Angelica stack vid 14-sovit o sovit-inte fått något vettigt alls gjort,så nu ska jag laga god mat,även sparat godiset från igår-så ska försöka ha en skön söndagskväll framför tvn-inte varit "på G"alls idag...:( O bada min lille nisse o smörja in honom i en av mina lyxkrämer:) Kramis Becca

Inga kommentarer: