söndag 23 maj 2010

Midt om natten+idag;)





Efter vi hade suttit på nama o vi kom hem så var tanken att vi skulle göra oss redo för en "festkväll" men vi blev lite slöa...så vi satt först härhemma o drack vin sen fick jag ett sms av Marlene där det stod:Cutty tonajt:D? Så jag o angie traskade iväg till puben på limhamn-var där 00.40-de stänger 1...men vi träffade Marlene o hennes pojkvän Martin där,jag tog en margarita:) Sen hängde vi med dem till deras lyxiga båt,här vid hamnen:) Festade där hela natten,dansade loss o drack rosé-o hade hur kul som helst! Kom hem vid 4.30 så man är inte piggelin idag...:/ Tog en toast på lieto med Angelica vid lunchtid,gått promenader med nissen, o nu är jag nyss hemkommen ifrån thaihouse där jag åt med Johan-gott men måste sluta äta såå mkt...(både mitt o mina vänners rester blir det:/) Så nu är jag proppmätt o ska kolla wallander o bara mysa i bädden med mina darlings<3

Dagens tanke: Det är helt sjukt att jag för bara en vecka sedan o några veckor innan dess var superlåg o nu känner mig helt tvärtom-superglad:)) Det är bara ens egna inställning det handlar om-"Le och hela världen ler med dig!" Kram Becca

Inga kommentarer: