torsdag 19 augusti 2010

Betydde mycket för mig-GUD är god

En kollega till mig (som jag inte pratat jättemycket med)sa till mig häromdan att hon hade något till mig,hon ville inte säga vad o hon verkade väldigt hemlighetsfull,jag kände på mig direkt att det hade med något andligt att göra...Men såklart visste jag inte om det var ngt positivt eller negativt..Dagen efter så kom hon till mig o sa att hon hade varit på en kristen konferens i Uppsala nu i somras o hon hade meddelande till mig ifrån gud-jag hade kommit upp där på något sätt i bönen o hon ville berätta för mig,hon sa GUD tycker om dig,gud vet vad du behöver och det kommer du få,du kommer få ett bra liv<3 hon sa säkert mer men allt blev lite suddigt..Helt otroligt o hon vet inte ens att jag nyligen börjat praktisera mer heller.. Hon gav mig en penna där det stod "Livets ord" och sa att jag skulle skriva ner mina tankar till gud med den,så det ska jag helt klart! Gjorde min dag,snälla omtänksamma o varma människa som förstod att jag verkligen behövde höra det. GUD är god o jag är så glad o tacksam över att han nu mer än någonsin innan har en plats i mitt hjärta o liv för vi har en riktig "connection"/relation nu. Love,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK.
1. Livets ord är alltså en sekt.
2. Det här kanske kommer som breaking news men om du hade druckit lite mindre alkohol så hade de där extra kilona du besväras av förmodligen rasat av sig själva.

Beccas sida sa...

1. Du har rätt till din egen åsikt men nej jag är inte med i en sekt på något vis!
2. Inga breaking news alls,jag dricker mycket mindre alkohol nu än tidigare (sen 2v tillbaka) så jag får hoppas att det tar några av mina kilon...MEN jag är glad för mat..Kram till dig,(du verkar behöva det för du låter inte så glad o ödmjuk:)Becca