söndag 29 augusti 2010

Lördagkväll o idag.





A kom hit vid 18,vi drack lite vin o pratade lite,vid 20.30 begav vi oss iväg till cutty sark för att käka. Vi tog in en nachotallrik till förrätt o catch of the day-rödingfilé som varmrätt,gott men jag har haft superont i magen ända sen igår-så det var mindre kul att gå ut o betala dyrt när man bara blir sämre i magen-var väl för fet fisk:( Sen kom vi hem o kollade på Twin Peaks innan vi somnade(-eller A somnade iofs under tiden...;) Vaknade inatt av att jag hade superont o kunde inte sova på typ 2,3 timmar:( Idag åt vi god frukost i trädgården(-även om det var KALLT!)Nu sitter jag o LIDER,jag gör det jag hatar mest,nästan iaf...nämligen att någon rör mitt hår..det är ju en enda stor tova sen mina extensions så A står o försöker kamma ut det omöjliga o fula håret nu o det gör SJUKT ONT!!! När det är gjort så ska jag hoppa i duschen o sen beger vi oss mot tangopalatset där kyrkan håller till idag då det kommer vara supermycket folk!! Ska bli kul att visa Angelica allt o alla jag känner där:) O det ska bli riktigt kul att höra självaste pastorn av kyrkan predika (som han inte gjort nu under sommaren.) Sen ser jag fram emot en söndagskväll i mitt eget o djurens sällskap framför tvn innan arbetsveckan sätter fart...Kram,Becca

Inga kommentarer: