söndag 22 augusti 2010

Söndag


Sista lugnet innan allvaret sätter igång igen...vill verkligen njuta av Söndagar,men jag måste verkligen städa lite innan jag verkligen kan njuta..Ska äta kycklinggryta nu (som min mamma lagat)sen blir det att ta tag i lite disk o dammsugning:( SEN blir det mys o lite gotter i tvsoffan/sängen med mina små sötisar<3 Hoppas att du får en fiin söndag min vän,Becca

Sugen på:
1,En LV speedybag (bilden)
2,långt hår igen...(fast annan metod)
3,MAT har inte ätit alls idag o kl är 16.40..:/
4,Att anlita en städerska-Jenny kände till en thailändska som var jättebra o gullig som hade lagt vårrullar i frysen som en extra bonus-guud va nice:D
5,United-Supersunday nästa söndag på tangopalatset med fina friends:) Var några veckor sen nu..
6,Dine and wine nästa helg med fina vänner o även lillördag med Rossan.
7,Mulberry bayswater oak.
8,MÅNGA saker till lägenheten.
9,Ögonfransförlängning. Becca<3

Inga kommentarer: