lördag 14 augusti 2010

Veckan som gått..




Varit lite dålig på att uppdatera i veckan..blir lite så nu när vardagen med jobb etc är här.
Dagarna är rätt lika,jobbat-haft det hur kul som helst med Marisela o kidsen(-smitit in till henne o min gamla avd så mkt jag har kunnat:)
Även fått en hel del livsviktig info ifrån kidsen som t.ex: Min syster har många läppstift,min pappa kan lyfta tjejer, o min måns (en katt)kräkte på pappas matta,det var lite äckligt:D Dem är såå härliga de små o jag har känt mig superuppskattad i veckan-de märker tydligt när man bryr sig om dem på riktigt o är intresserad av dem o tar sig tid till att lyssna o vara positiv etc(-är en pajas på jobbet ofta)
En liten supersöt busig kille (lintott)på 2 år sa:"Du får inte gå,du ska vara här hos mig" man smälter....<3 Igår somnade han med sin hand i min i dockis(-lägger in ett foto på det-,men det var så mörkt..)
Kvällarna har gått i lugnets tecken-tv,mys med djurisarna o mat,även promenerat hem ifr jobb ett par ggr:) Tyvärr så har man fått en förkylning på kuppen(-nackdelen med att jobba med småttingar) Fick reda på häromdan att jag ska jobba i fsk.klassen ändå-så nu blir det mer skola,lektioner med 6-åringarna på skolan-blir bra,men jag hade helt klart hellre varit kvar på min gamla avd med de lite yngre barnen..Becca

Inga kommentarer: