söndag 1 augusti 2010

SISTA DAGEN...

Känns konstigt men nu börjar snart allvaret igen-hej då till att gå o lägga sig vid 1,2-hej då till att gå upp vid 10.30 o gå en parkrunda med nissen,hej då till härliga vinluncher m.m m.m...
O hej hej hej till att gå upp 6, 6.30 o en gång i veckan t.om 5!!!
Det jag tycker ska bli kul är att träffa alla gulliga,små barn o alla härliga kollegor! Och även att få lite mer rutiner kommer bli bra:)
Men snacka om att jag inte kommer kunna sova inatt..!
Tror att ett gott tips till alla andra o mig själv som avslutar semestern nu är att fortsätta känna att det är sommar o att allt slutar inte för att man börjat jobba-man kan ändå grilla på kvällarna,träffa vänner o gå ut o käka,gå långpromenader vid stranden osv...
Min dag blir såhär: Än så länge har jag bara flamsat runt,pratat i tele med Caroline o Angie,suttit fastklistrad här ett tag etc..Men kaffet har gjort mig lite hyper nu så jag ska ut med nissen o sen städa lite här,o ikväll lutar det åt att det blir United med Caroline<3 Sen myskväll framför tvn o försöka komma i säng i tid...Ha en skön söndag min vän,Becca

Inga kommentarer: