fredag 27 augusti 2010

I cant wait for the weekend to begin..

SÅÅ himla härligt med helg:D Känns välbehövligt o den kommer bli bra tror jag!
Nu är kl 18.55 o jag ska träffa min vän Johan strax:) Pratade precis med honom i tele o jag frågade honom när o var? O han säger:Jag trodde bara att du åt thai:D ja så är det ju nästan o sushi o indiskt(-asiatiskt med andra ord)Tur att han o jag har samma smak iaf! så det blir ngt gott nu snart. Måste ha en margarita ikväll med tror jag,kanske en av de sista i sommar-blivit allt för få..
Imorgon blir det städ o lugnt fram till Angelica o jag ska ses tidigt på kvällen,vet inte riktigt vad vi ska göra än..vi får tänka ut något kul(-kanske shoppa som en av mina kids sa idag när vi pratade om vad jag skulle göra till helgen:D Helt klart lite mat någonstans med. Twin Peaks är givet både ikväll o imorgonkväll. Ser verkligen framemot söndag då det är "Supersunday" på United-extra festligt möte med MYCKET folk så vi ska vara på "tangopalatset" o det hela börjar 16.30 för alla intresserade. Jag tar med mig Angelica o kanske Jenny om hon kan, har också sällskap av Caroline:) Kollat upp lite om friskis o svettis idag..måste sätta igång ordentligt nu!! (Det är illa när man inte känner sig bekväm i en t-shirt ens..:( Ville helst gå på Zumba men det var fullt.. Blir iaf olika danspass jag kommer satsa på+aerobics på friskis-ön,ev ett pass i en dansstudio som startar här på limhamn nu med. Önskar dig en trevlig helg som börjar med Fredagsmyys oavsett om du är själv eller i sällskap så ge dig själv det<3 Becca

Inga kommentarer: