måndag 9 augusti 2010

Time for a change..



Vill inte gå in på exakt vad det handlar om här,men lite kan jag bjuda på..Jag har nog nästan hela mitt liv varit bra på att skjuta upp saker eller strunta i grejer som jag tycker känns lite jobbiga..Så med den inställningen så hopar sig allt o till sist är det overwhelming:( o man vet inte vart man ska börja så man struntar ännu mer i det...MEN jag har nu börjat ta tag i vissa såna jobbiga saker-jag har en lång väg kvar..men jag har börjat o det känns bra:)
Sen har jag även gjort några nya livstilsval/planer, faktiskt igår bestämde jag mig o känner mig ännu mer sporrad idag:)Det är verkligen stora förändringar- saker som har pågått i flera år som jag ska bryta, för min hälsas skull,inte alls lätt MEN nödvändigt! Gjorde även ett litet val gällande "en bekant" igår som jag har grubblat mycket över o det känns inte helt lätt fortfarande men jag litade på min intuition o guds kraft<3 Saknar den personen lite/kontakten vi hade-men som sagt det är inte lätt med förändringar men ibland nödvändigt...Och med en positiv förändring kommer ofta fler automatiskt:) Tak gud för att du leder mig på rätt spår,väldigt tydligt nu..

Dagens: "Ta hand om dig o gör bara saker som känns helt rätt o bra för dig min vän",Becca

P.s Lägger in 2 bilder på mig från tidigare idag då jag satt o nattade/vaktade små trollungar (de minsta) på jobbet:D

Inga kommentarer: