lördag 21 augusti 2010

Skönt med helg!

Skönt att bara göra som man vill o inte väckas av en klocka vid 6.30.. Igår köpte jag en flaska vitt (dricker inte alls under veckan längre så på helgen unnar jag mig ngra glas)sen köpte jag det bästa jag vet:thaimat:) o satt o chattade o pratade i tele med min gulliga o kloka kusin Jennie o en av mina bästaste- Annsofi som är i France nu den gottegrisen:)) Idag låg jag o drog mig i sängen läänge...Sen blev det rundan med nissen,en latte med Angelica i telefonen o nu sitter jag här o kollar runt lite.
Tänkte först att jag kände för att åka in till festivalen,MEN som vanligt när det väl gäller så kommer jag på att papptallrikar o trängsel är definitivt inte min grej!
Så det blir nog inget med det i år heller.. Ska in mot möllan om några timmar o träffa Jenny,ska bli jättekul att träffa o prata med henne:) Jag tippar på att det blir indiskt o lite vin. Sen ska jag hem sent ikväll o kolla på twin peaks som jag missat några avsnitt av nu..somnade ifrån det igår..:(
Imorgon kanske det blir united med Caroline på em/kvällen eller så blir det städ o fix för hela slanten..:/ På måndag börjar skolan på riktigt o nu när jag arbetar i fsk.klassen så betyder det att alla barnen är tillbaka o lektionerna sätter igång-ska bli lärorikt att vara med på. MEN nu är det helg mina vänner,NJUT! Becca

Dagens:"Jag blir hellre oälskad för den jag är,än älskad för den jag inte är".

Inga kommentarer: