söndag 22 augusti 2010

Möllanhäng with close friends;)




Åkte in mot möllan lite efter 17,satte mig på nyhamn o tog en öl där,Jenny tog en cola,vi fick lite ensamtid o prata lite(-inte träffats nu på ett litet tag)Sen gick vi vidare till indiska restaurangen där,vi beställde in lite rött i väntan på Johan,han var sen så jag ringde upp honom o då låg han o sov..:/ Men han var snabb o var på möllan ca 15min senare (på cykel)Vi beställde in 3 olika rätter så nu vet amn vad man ska ta nästa gång,(för de rätterna jag har tagit där innan innehåller grädde o det klarar inte min mage så bra)Blev verkligen en lugn o skön kväll i goda vänners lag-skönt när det är sådär riktigt avslappnat:) Sen följde Johan mig till bussen o den gick inte förrän efter 20 min..så då föreslog han att vi skulle gå o bokstavligen halsa en öl...önskar nu i efterhand att jag hade tagit en shot eller ngt istället-min mage blev helt jäst...utspänd! Sen kom jag hem,trööött men lyckades hålla mig vaken o se Twin Peaks:) Kan även berätta för alla spindelrädda att jag hade en stoor svart spindel krypande på nacken, en bra stund innan jag fick bort den,den ligger fortf kvar i kattlådan där jag lyckades svinga av mig den:P Mycket är jag rädd för, men sånt är inte så skrämmande för mig,även om det inte var dödsskönt.. Becca

Inga kommentarer: