fredag 6 augusti 2010

Fredag..

Jaa nu är det helg:) Ska bli skönt att få sova ut lite mer,annars har trivts otroligt bra på jobbet den är mjukstartsveckan.
Men inte bra att vi har käkat kaka/tårta på vår rast nästan varje dag:/ Känner mig tjockast..
Igårkväll träffade jag härliga Lena(-mamma till ett av mina f.d barn o arbetar på United)Klok som 1000 o vi hade en supermysig middag på nama,vi satt ute o en riktig utomlandskänsla dök upp:) Käkade sushi o dessert.
Vissa människor inspirerar en mycket o hon är en sådan,otroligt positiv o med såå mycket kunskap om allt känns det som..Nästa sön predikar hon på United-lätt att jag ska dit o jag har minst Angelica med mig:)
Idag har varit en bra dag egentligen om det inte vore för att jag känner mig lite PMSig..(Alltid stört mig på andra som är det, för jag har inte haft mkt problem med det själv)Men nu fattar jag grejen...SJUKT LÄTTIRRITERAD...LUST ATT SLÅ PÅ NÅGOT..TRIST KÄNSLA..Hoppas det går över snart!:)
Nu ska jag köpa thai o mumsa-jättehungrig..Blir bara lugnt ikväll,twin peaks senare o sen bädden,ska upp rätt tidigt imorgon för att ta av mina extensions..suck-men det har ju förstört mitt eget hår..ska även fixa mina nails. Har inte bestämt ngt annat imorgon än iaf,på söndag har jag middagsplaner (ute såklart) med Rosita o Caroline sen United:) Hoppas du har en skön kväll! Becca

Några roliga saker som jag får påminna mig om en dag som denna:I söndags fick jag ett sms med ljudinspelning av en mamma till ett av mina barn (som även kallas min son haha) o en kollega till mig-Han den sötaste killen på 3,5år säger:"Jag saknar Rabecca o jag vill krama dig"<3

Och idag fick jag ett mail från någon som läst min blogg o undrar om jag vill hjälpa henne med att skriva låttexter:)

Lena sa en dag till mig:Kunskap kan man alltid lära sig,men charm är svårare-betydde mycket för mig o visst är det sant!

För några dagar sedan stötte jag på ett ex, som jag inte haft den bästa kontakten med de senaste åren..Men vi hälsade på varandra etc o det kändes såå bra att kunna göra det,trots allt trist som har hänt...Jag vill verkligen inte ha ovänner,jag vill vara ödmjuk o jag tror att vi människor mår väldigt dåligt av att ha ovänner,bättre med closures som kan kännas ok oavsett vad som hänt,lättare att lägga det bakom sig då med:)

Inga kommentarer: