tisdag 17 augusti 2010

Liten update

Lördagens bravader tog musten ur mig... Det blev vääldigt sent eller rättare sagt tidigt:/ Men vi hade kul: spotify på som jag tydl ville styra hela natten annars blev jag lite sur...:) Stod o sjöng för alla som orkade lyssna o dansade för fullt.. Så går det efter massa vin, öl, snaps o irish.. När jag typ ramlat hem o skällt ut Angelica för att hon glömde resten av vinet hos Lisa så kom vi hem o jag till en nerkissad säng:( o jag var sjukt sur o hade gått runt o sagt: Jag ska döda den jävlen:/ Så ja ni förstår nog läget..<3 My animals o vet inte vem den kaxiga divan var?!Vaknade upp o kände mig snurrig o flamsade med Angelica o mkt riktigt blev inte bakis förrän 14 tiden.. Så tyvärr blev hela söndagen förstörd:( Inget United som jag mest av allt sett framemot med helgen..:( A tog även av mitt hår med en tång- sjukt jobbigt för både mig o henne- ska jag ha långt snart igen så blir det med tejp!! Mitt eget hår är katastrof just nu- borde heta Tova igen:((tovor i hela hårfästet...De första dagarna i fsk.klassen har väl gått relativt bra, men blir roligare när undervisningen sätter igång nästa vecka- mer action då:) Sen saknar jag mina små barn som inte missar en chans att säga Hej Mabecca:)) O saknar även min konstant glada kollega Marisela o våra skämt/ flamsstunder med våra kids:D Prom hem både igår o idag- bra för jag är rätt tjock nu!:( Varit en rätt duktig housewife i dgrna med;) Sov gott My friend<3 Lägger in ngra foton imorgon;) Dagens: Leta inte efter lyckan, du finner den helt apropå. Becca

Inga kommentarer: