lördag 28 augusti 2010

Bra början på helgen.



Var jättetrevligt igårkväll med Johan,vi beställde först in sushi (delade på 8 bitar)sen tog jag en "salsa toast"som innehöll b.la kyckling o vin till det. J tog en "limhamnnsmacka" som är fylld med räkor o kräftor,ägg etc,han tog en öl o en latte. Sen gjorde jag J sällskap på hemmakväll innan han skjutsade hem mig.
Idag har jag promenerat med nissen i det fina höstvädret,storhandlat o vilat,ätit frukost i sängen o myyst-men jag har inte kommit igång med städ än..what a surprice..Blir så trött på mig själv att jag är såå oefektiv o lat med sånt som är trist..:( Vet ju att jag trivs bättre när här är fint eller finare iaf..Får skylla lite på min onda mage:/
Snart kommer Angelica hit,hon sitter nog på tåget eller på bussen ut hit nu:) Ska ha en riktigt mysig helg ihop,idag blir det mat o vin någonstans här i limhamn,sen tv/film i tvsoffan. Vi ska vara pigga till imorgon då det är "supersunday" i kyrkan:)
Ska nog plocka fram dammsugaren en snabbis nu så att A inte svimmar av en dammatack:P.. STOR KRAM, Becca

Inga kommentarer: