söndag 28 november 2010

Changed plans..

Blev helt förändrade planer nu i helgen..så jag har i princip inte gjort något alls.. Tanken var att jag o Angelica skulle åka till DK-Lyngby(-strax utanför Kph)igår,men väderutsikterna var inte bra så vi blev lite oroliga att jag skulle få problem att komma hem igen..Så vi ställde in det,fanns även lite sjukdom i bilden-så det var nog lika bra att skjuta upp det:) Ska dit om 2v istället! Bestämde med Annsofi att vi skulle ses i em men hon var för bakis så hon orkade inte..Blev bjuden till min mamma på lite adventsmys nu-mysigt<3
Fredagen var jag tyvärr en drama-queen som jag lätt blir när jag dricker lite för mkt alkohol..Drack en hel flaska bubbel på tom mage o pratade med både Angelica o Thomas samtidigt,till en början trevligt men sen när jag blev lite onykter så var det inte lika roligt längre..Lika bra att hålla sig till ngt/ngra glas istället..Läget är ordnat så inga problem,men jag hade lite lätt-ångest igår..:/
Fixade mina nails igår,handlade o chattade med Thomas o kolla lite tv-det var min dag igår.
Idag ville jag till kyrkan,men det är en bra bit dit o Eva vågade inte köra i detta vädret+ville vara med sina kids. Så jag får nöja mig med nästa veckas julshow där:)
Idag vill jag njuta av min ledighet,vila o ta fram det sista julpyntet osv. Önskar dig en fin 1 advent- wherever and whoever u are<3 Becca

Inga kommentarer: