måndag 22 november 2010

Monday

Min måndag o starten på veckan har börjat bra tycker jag:)
Började som vanligt med att gå ut med nissen,samtidigt som jag gjorde det så ringde jag till "limhamns läkargrupp" men det var inte lätt att komma fram idag o det gjorde att jag först fick en tid imorgon 8.50-men det är bra då får jag reda på om det är något mer än ett SEGT virus o ifall jag behöver medicin eller något,just nu har jag lock för öronen..jättetrevligt:/
Sen ringde jag en viss busig typ i Dublin<3 Han har ringt mig nu 3 nätter i rad..o jag som är extremt lättväckt o ibland sover riktigt dåligt jag orkar aldrig svara/prata på natten-ingen nattuggla! Men han verkar vara det.. Han saknade mig o ville höra min röst, så det var ju lite sött iaf:)Jag ringde honom på morgonen när han låg o sov,men han verkade bara bli glad o vi pratade rätt länge-supermysigt samtal där vi även pratade lite om en romantisk "get-away" grej att göra till julen:)Jag behöver verkligen lite romance o lyx o kul i mitt liv nu..så det kommer nog bli kanon:D På jobbet var det kul att träffa kidsen igen,skrev lite med dom,rättade böcker,lekte lite rollspel på livskunskapen med min kollega-lite om hur man ska vara mot varandra(-så viktigt sånt!) Sen kom fotokatalogen-jag ser rätt hemsk ut..MULLIG är bara förnamnet-dessutom visste jag inte att vi skulle ta foto den dagen så på några bilder har jag riktigt fula kläder o flip flop-t.om en av våra killar sa:Varför har du tofflor fröken? ja det var en helt befogad fråga..:D Sen fick vi reda på att våra kids hade gjort ett av de tre bästa pepparkakstågen i tävlingen-så vi är i FINAL! Gissa om de blev glada? Nu ska tåget vara i ett Café Mäster Hans fönster i stan:)
Väl hemma har jag ätit junkfood..ändring på det när jag blir bättre,idag blev det bara vad som gick snabbast för att jag mår så sunkigt..har sovit o kollat på Hollywoodfruarna o Dr.Phil-me like;) Önska mig lycka till hos läkaren,nu är det dags för sängen o lite skvaller innan jag stänger de blå. Sweet dreams! Becca

Inga kommentarer: