lördag 13 november 2010

Välkommen HELG!

Fyy vad jag längtar tills jag inte behöver skriva ordet förkyld här längre..men just nu är jag MEGA förkyld-hostar så jag nästan spyr,igentäppt så man måste andas med öppen mun(-vilket jag hatar att göra!!) Superskönt med helg-att kunna relaxa ordentligt,men kände att något måste jag göra... Så idag ska jag träffa Jenny på Entré (köpcenter, för er icke malmöbor) senare i em-hennes pojke ska på kalas där i em så vi har några timmar där för oss själva då vi kan kika runt lite,men framförallt bara FIKA o CATCH UP:)) Lite vin blir det nog med ikväll,följer nog med J hem till dem o deras gullungar innan jag har en lugn kväll framför tvn med mina gullungar<3 Igår blev det lugnt,handlade hem lite mat o vin efter jobbet sen drack jag det:P o pratade i tele med Angelica o chattade lite o myste med mina små,innan jag slocknade rätt tidigt.

Dagens: Varit utsatt för en kämpig,"ny" utmaning i dagarna som har berört mig..som jag lyckats lösa på bästa möjliga sätt-känns bra o det stärker mig verkligen att jag klarade av det o det känns bra att kunna göra en god gärning(-kan tyvärr inte gå in på vad det handlar om..VÄLDIGT sekretessbelagt..!) Livet är långt ifrån rättvist..ibland känner man sig helt lost o övergiven av allt o alla,men då är det såå viktigt att komma ihåg att vi alla har vårt bagage o våra bekymmer-stora o små,räck ut en hand inte bara till de människor du har i din närhet,var öppen lyssna/hjälp andra människor o fokusera bort ifrån ditt eget kaos en stund..<3 Becca

Inga kommentarer: