måndag 1 november 2010

Frisknar till..




Ja jag är helt klart mycket bättre nu,även om jag helt klart känner att jag varit dålig-svettas mycket,men det gör man ju ofta när sjukdomen håller på att gå ur kroppen..Tar berocca nu,hoppas det hjälper mig med extra vitaminer!:)
Igår vaknade jag upp jättetidigt av att "festarkillen" från Dublin ringde 6.45..jag hade dock sovit rätt länge o mycket så jag var rätt pigg ändå,o självklart var det kul att prata eftersom det inte händer så ofta:) Vi pratade o han sa som vanligt fina,gulliga saker till mig som att han önskar jag vore där o att han tänker på mig jättemycket..o att han fortfarande kom ihåg vissa detaljer ang vår första dejt-han tyckte jag var såå fin etc-och det gör en "sucker for romance" som mig VÄLDIGT GLAD förstås:D Sen chattade vi jättemycket under dagen med. Sen gjorde jag inte mycket mer igår än att handla hem lite mat o bada,kollade in en massa kriminalserier sent på kvällen med. Köpte nutrilett blåbär-gillar blåbär o den var helt ok. Måste tillägga att jag kommer inte att dricka enbart denna drycken utan bara byta ut 1eller max 2 mål om dagen med detta,och jag gör enbart detta för att jag verkligen behöver gå ner i vikt!! har FLERA kilon som måste bort,igår åt jag kyckling med lite keso o morötter (alltid lättare när man har varit sjuk att börja med sånt här)-jag är inte som vissa andra bloggare som tränar för fullt o är jättesmala redan, men ändå knappt äter något:( Blir så trött på dom!!! Förstår dem inte!! Vilka hemska förebilder de är för framförallt unga,osäkra tjejer..:(flasha inte om ni nu måste göra så mot er själva..ta ansvar! Nog om det. Idag är det måndag,började dagen med att prata med Angelica (som hade sovmorgon)gick en promenad med henne i luren o nissen, o tog en kaffe "med henne" (vår lilla tradition) Imorgon är det jobb igen-höstlov nu så det kan ju vara bra att återgå till ett lugnare tempo o färre barn. Idag blir det lite städ-disk,tvätt o sortera...:/ Ikväll ser jag fram emot Svenska Hollywoodfruar och I Anneli:D Nu blir det snart en mysig promenad med vovven i vår lilla park här borta:) KRAM, Becca

Inga kommentarer: