fredag 19 november 2010

Lätt att få tidiga julkänslor här..



När man arbetar med barn så får man (eller jag iaf)alltid julkänslor tidigt-kan ju hjälpa att jag gillar julen:)
Pepparkakståget (INTE HUSET!!)gjorde våra duktiga barn till en tävling som vi är med i:) Veckan har flytit på,lite mindre förkyld men ingen jätte-förbättring tyvärr:(

Fått några härliga kommentarer i veckan:
Varför har du ingen man? Du vill ju vara gift o få några härliga ungar:D (en väldigt gullig flicka på 6 år som sa detta)
Idag släppte jag ut mitt hår,men det kan tydligen göra mycket..En liten kille på 5år sa:Varför är du såå fin idag fröken?:D
Du är min kompis<3 (sa en söt,liten tjej på 2 år)
Vi lyssnade på Rasmus på lufsen idag (som var en favorit-saga för mig som liten)o en av "mina killar i klassen" sa:Gråter du fröken? O jag bara: Nä jag är bara förkyld..Men såklart ljög jag..Så senare sa jag till klassen att jag faktiskt blev lite rörd..KÄNSLIG är en underdrift..:D Skönt att deras "pet shop" leksaker fick en säng i mina vantar med..
Såklart en massa annat gulligt o kul med-man borde skriva ner allt:)Becca

Inga kommentarer: