tisdag 2 november 2010

Segt!

Jag är såå sjukt trött just nu..inom loppet av 24h så har jag nog haft de flesta känslorna man kan ha som människa-but thats just me(-kanske egentligen är en eldig latina eller något;)
Vaknade sjuukt tidigt även om jag hade sovmorgon-störigt!! Kom till jobbet o kände rätt fort att jag inte alls är frisk..suck-hur länge ska det pågå?!?!
Men men- lugn dag med tanke på att barngruppen är halverad pga novemberlov.
Vi var i ishallen idag o kidsen älskar det verkligen,härligt att se:)
Senare på em kände jag mig lite bättre o hade bra o roligt snack with my partner in crime-Marisela<3 Nu har jag en hund som ligger o "bebispiper" efter mig i sängen..o jag har lagat GOD middag:)) Så nu ska jag bara njuta,strunta i allt som ger negativ energi o kolla debatt o desperate housewifes(-hur jag nu ska orka det?)PUSS,Becca<3

Dagens:"Man är bara människa"

Inga kommentarer: