söndag 7 november 2010

Myys=hygge med min bedste veninde..






Ganska direkt efter jag hade varit hos Alda,kom Angelica hem till mig vi gick en sväng med nissen innan vi gick hem till min mamma o åt en laxmacka o drack lite vin:)
A hade även tagit med årets juleöl (som precis släppts i DK) Sen var ju tanken att vi skulle till elysee o käka fondue,men de hade inte bord förrän 21 o vi var HUNGRIGA så vi satsade på Pers krog istället,vi hade mysigt o kul där-MEN fonduen på elyssee är betydligt godare tycker jag-tyckte även att det kändes för fett på något sätt.. så inte helt lyckat,med tanke på att det inte var gratis o jag bjöd A på en försenad födelsedagsmiddag:/ Men men nu vet vi det:) Jättemysig kväll iaf o inte alltför långt hem-det uppskattar vi pensionärer;)
Idag efter en prommis med nissen så gick vi till lieto o käkade frukost-blev bagels,latte o vitamindrycken-helt ok men inte "super impad" av deras mat faktiskt..
Sen kollade vi "Så mycket bättre" o inte ett öga torrt..SÅ FINT program..Petter skulle hyllas-o jag älskar hans musik-o alla var så ödmjuka o varma mot varandra,älskar det där med att man umgås med olika typer av människor/åldrar-lär sig saker av/om varandra,o lär sig att alla har sitt "lass" att dras med o sina livsöden som formar oss o som även leder oss vidare i livet:) Nu sippar jag på en öl,fått supergod hemlagad söndagsmiddag o kaka av mummy<3 Så nu ska jag käka-jättehungrig..! o mysa i bädden med mina små liv till tidningar o tv. Hoppas du njuter av söndagskvällen o det kyligare,friska vädret-kan känna att det är mysigt till en början, men tro mig efter december är jag VÄLDIGT TRÖTT på det..! "Becca in love"

Inga kommentarer: