fredag 5 november 2010

Fredag hela veckan;)




Ja det har känts så hela veckan..speciellt ons-fre då vi knappt haft några barn..igår hade vi 4 o idag 2..vi har ätit gott,lyssnat på bra musik,kollat film o kunnat njuta av lugnet för en gångs skull:) Skönt också när man varit sjuk att komma tillbaka till en lugn arbetsplats-för jag tar fortfarande ipren o känner mig inte helt 100..:/ Idag la jag fram det fina förslaget att åka till terrariet i folkets park-jag älskar folkets park o jag älskar terrariet:) Ormar,ödlor,spindlar,krokodiler,kängurur,apor o papegojor b.la-även fladdermöss som flög fritt o även om en personal blev nerbajsad på huvudet så tvekade jag inte,jag älskar det:) ME and free,wild animals<3 Fladdermöss är ju såå otroligt söta med..!

Chattade med Thomas igårkväll jättelänge,vissa dagar hörs vi inte o vissa dagar hörs vi mycket eller mer iaf-åhh underbar kemi o kontakt..;)
Efter jobbet fick jag lagat en trasig nagel,köpt hem vin för helgen o lite annat,sen ut med nissen,sen lite chattande o telesnack,nu lite matlagning o bubbeldrickande..
Sen lite tv o mys o promenad innan SOVA GOTT<3 Becca

Något lite SÖTT: När jag själv var liten o gick i förskolan så var vi också i terrariet o hälsade på-jag var en väldigt flickig,lugn,artig,liten flicka med prinsessklänning typ varje dag<3 o han på terrariet frågade vem vill ha denna ormen runt halsen?(en riktigt stor!)ingen av de "coola" killarna ville men jag sa:Jag vill:) så det fick jag! Vi är alla rädda för olika saker,jag är rädd för mycket-men alltså inte ormar eller djur:) Vissa saker förändras aldrig..

Inga kommentarer: