tisdag 30 november 2010

Igår o idag.





Igår var vi iväg o åkte pulka med kidsen-önskar jag hade kunnat lägga ut söta bilder på de små-men det får man tyvärr inte (så de få jag lägger ut är VÄLDIGT diskreta så att man inte kan se barnen ordentligt.)Det var mysigt o ja självklart lurade jag till mig ett åk:)
Det är mysigt med snön-men min lilla nisse är drabbad:( Han lider verkligen av detta..

Efter jobbet igår så gick jag till mobilia,kollade runt lite o provade lite,men som jag sa i videon så är det inte snyggt med stor mage i kläder:( Men hittade ju lite iaf:) Lena var ju också där med sin dotter så vi fikade,det var supertrevligt-o idag sa hennes dotter till mig:Jag vill fika snart igen med dig o min mamma<3

Idag gick jag o bytte en parfym på rasten o köpte istället "Stella" som jag vet att jag älskar!! Fick även ett prov på Narcisco rodriguez "for her" som jag fick av Angie på min 30årsdag-den är också fab-2 riktigt blommiga,goda dofter(-en fest o en mer vardags)Köpte en tomtelatte-men det var inget för mig,inte äcklig men för sött för mig-skulle tagit deras vanliga latte som jag gillar skarpt. På tal om det så har jag beställt "nespresso-kapslar" nu på mitt jubb så det kan bli god latte-förhoppningsvis.

Nu ska jag ut med nissen i kylan:( sen käka o kolla lite på tv innan bädden kallar,upp riktigt tidigt imorgon:/ Och då väntar ännu en mysig dag på jobbet-vi ska hem till en kollega med barnen o fika b.la. Kramiz,Becca<3

Inga kommentarer: