söndag 14 november 2010

A good time with Jenny and kids, and some loving..



Åkte in mot entré för att möta Jenny o hennes Noelia,tyvärr så kände jag på väg dit att jag mådde SJUKT dåligt:( så jag orkade inte alls gå runt inne på entre-var helt svettig,yr o slut-blev nästan lite rädd faktiskt..Men vi satte oss på Redfellas o drack goda smoothies o köpte kycklingmacka där med. Gick in en snabb sväng på Kicks-(my favourite:) Köpte en Clarins ansiktskräm-energizing day cream som b.la innehåller vitamin C-kan behövas nu vintertid när huden stramar lite extra(min iaf..)
Sen hämtade vi hennes Simon som var på kalas på big bowl-där var riktigt ös:) Vi åkte hem till dem o drack lite öl/vin,käkade chips o hade det jättemysigt-härligt med väluppfostrade barn!! Jobbigt att komma hem till någon med barn som är snutiga eller helstirriga o gör o får precis vad de vill..eller som pratar o avbryter non-stop..! Simon 7 år, var som alla barn väldigt förvånad över min singelstatus:O Han frågade vad min man hette? o jag sa jag har ingen o han sa:Är det inte tråkigt?Jo ibland sa jag,då sa han:Vill du ha en? :D Härligt med barn de är så raka o ärliga<3
Sen begav jag min hemåt o smsades o chattade mycket med Thomas hela kvällen o halva natten..Jättemysigt,blev glad<3 Han befinner sig just nu i Rom-hade gärna varit där med honom o han med mig..Kanske får bli en resa till Dublin om inte alltför länge..;)
Idag ska jag även höra hans fina röst-ska ringa senare. Men nu strax ska jag hem till min mamma o äta god söndagsmiddag:) Sen blir det lugnt o skönt-tv,tidningar o mys med mina darlings innan arbetsveckan sätter fart igen-såå jobbigt att gå på halvfart pga sjukdom..

Dagens:Fira era pappor på fars dag,var tacksamma över att ni har en,och har ni en i himlen så tänk på honom extra mycket idag o var tacksamma över den fina tiden ni hade tillsammans.

SNOR-Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för i lördags!
Fina ord om mina kids!
kramis!