torsdag 11 november 2010

Nothing much:/

Jaha ännu en vecka till har gått, jag har inte bloggat, varit helt slut efter jobbtid- mitt virus har inte alls gått över, det har gått ifrån att kännas så mycket i kroppen utan känns nu som jag har 5 kg slem i hals o näsa:( hostar o är jättetäppt..!! Snacka om att man blir trött..:/ Skulle egentligen gått ut o käkat igår men orkade inte.. Så veckan har innehållt: Jobb, mys med djuren o take-away mat. Hjälpt till hos de allra minsta idag, jättekul att gästa dem- såå söta o härliga:)) Önskar att jag kunde ha några glammiga planer till helgen men det har jag inte, inte än iaf.. Ser väldigt mycket framemot ett par glas vin imorgonkväll i min ensamhet..Lena skickade SMS om att United- kyrkan ska hålla till på coffepoint på möllan imorgonkväll, men jag är osäker på om jag orkar. Önskar dig ett skönt veckoslut! Nu blir det lite kriminaltv för mig innan utgång med vovve o bädden kallar. Sov gott! Becca

Inga kommentarer: