fredag 23 april 2010

Blev en AW istället (o helgen...;)





Skulle egentligen träffa Karin.T för en promenad eller möjligtvis en fika,men det blev såklart en AW (om jag får bestämma)Aldrig varit en fikatyp-antingen äter vi eller så DRICKER vi;) Så det blev några glas med tilltugg på Nama-jättetrevligt o spontant:) Min väninna Marlene smsade o mejlade-hon ville ha sällskap i deras båt eller på cutty här på limhamn-men jag var redan hemkommen o lite trötter...Så det får bli snart Marli;) Känns som jag har en fullbokad helg-imorgon kanske Johan ville ta en frukost(-får se om jag orkar)sen blir det United-fest som Caroline bjudit med mig på-SÖTA CAROLINE<3 Har velat gå dit i flera månader o måånga ifrån mitt jobb-anställda som föräldrar är med där,så det blir spännande,lär bli riktigt mycket folk-många nya men också några välkända ansikten. Det är en modern kyrka kan man säga-de tar upp saker som är i tiden o modern musik o mer avslappnade gudstjänster. På söndag ska jag ev käka frukost med Marlene o lite senare på em/kväll träffa Alexander. Så nu blir det lugn o ro resten av kvällen-köpt hem en massa skvaller (b.la om vår stackars Madeleine som blir så "jagad" nu...)Nu ska jag ut med min sötis som jag tror vill mysa med mig sen. Ha en skön start på helgen my friends,Becca

Inga kommentarer: