söndag 11 april 2010

Middag igår+dagen.




Hade en trevlig o spontan kväll igår,det var tänkt att jag först skulle ha träffat Alexander idag,men jag föreslog igårkväll istället-Han hämtade mig strax innan 21,vi gick o käkade-jag tog hälleflundra med potatis o en god citronsås+en kräfta till o vitt vin ofcourse:) Han tog en laxplanka. Vi hade riktigt mysigt o sen blev det lite mys i bilen-så går det när man inte orkar städa sin lägenhet,då får man mysa i bilen, haha sån fjortisvarning-att han inte tröttnar...:/ Sen tog vi en rätt lång runda med vovven i mysiga,gamla limhamn. Gick o la mig vid 2. Idag har det blivit frukost med Johan på biocentrum,handlat,pratat i tele,surfat,kollat lite tv o vilat. Nu lagar jag mat-borde bo i spanien eller något,(bra att käka middag vid 22...)Ska ringa sötisen,sen kolla lite webtv innan jag måste sova,ska tända aromaljus (o typ låtsas att jag storstädat hela dagen o har det fint här:) Morgondagen-först jobb 9-17 sen till min frisör som kommer slakta mig eftersom jag har tovor igen..o det kommer göra ont..(mycket håröm o hatar att gå till frisören)MEN vet att jag kommer att komma därifrån mycket snyggare så det är ju positivt:) Har även mejlat en nagelteknolog idag om att fixa mina nails (IGEN)Så nu ska hon snygga till sig lite;)XOXO,Becca<3

Inga kommentarer: