söndag 18 april 2010

Frågestund:

1,Har du någon last? Where do I begin!??
2,Favoritmat? smakrika kycklinggrytor med ris (gärna thai/orientaliskt),lasagne och hummer(-gärna gratinerad med vitlök.)sushi och anka.
3,Mat du inte gillar: Inte så glad för grekisk mat(-oliver o dessertostar tex)mandelbiskvier-bläää,ogillar husmanskost,ärtor.
4,Berätta om ett barndomsminne: När jag var i Spanien i 10-11 års åldern så tog jag med mig en hel kattfamilj o la mig o myste o solade med dem vid poolen(-det var dock inte så kul att komma hem med en hudsjukdom sen:)Sånt har det varit mycket av i min barndom-räddade o hjälpte djur hit o dit-fångade in en kanariefågel en gång med:)
5,Tagit en oskuld? Jepp
6,Vem kysste du senast o när? Alexander i onsdagsnatt<3
7,Vad åt du senast? Bulle o toast(-värsta kolhydratbomben haha.)
8,När skrattade du senast? Förmodligen idag med Angelica i luren:D
9,Vem skulle du vilja se ut som? Finns många supervackra-men jag vill se ut som mig själv(-fast hade nog gärna bytt ut lite på kroppen kanske hahaha...)
10,Glass eller godis? Glass lätt,köper väldigt sällan hem godis.
11,Julafton eller födelsedag? Skitsvårt val...älskar båda:)
12,Kan du laga mat? Gör det o klarar mig ok, men ingen kock alls...
13,Vad önskar du dig mest av allt nu? Fortsatt LOVE and HARMONY<3 Becca

Inga kommentarer: