söndag 18 april 2010

Vänt på dygnet....:/



Ja tack vare en viss person... så har jag helt vänt på dygnet,Jag är ju inte alls en nattuggla o måste dessutom gå upp supertidigt 5 morgnar i veckan...Så jag känner mig milt uttryckt otroligt SLITEN...Idag gick jag upp först vid 12(-mycket ovanligt för att vara mig)Har bara druckit kaffe o käkat lite fil sen dess o nu är klockan 18.40 o jag äter någon slags brunch:) fick räkor av mamsen,storhandlade igår så jag köpte hem mina älsklingspålägg:kalkonpastrami+smakrik/stark ost. Gått en rätt lång o skön promenad med vovven idag. Min helg har varit i lugnaste laget,igår hade jag inte en jättekul dag MEN hör o häpna:Jag städade en hel del,ska fortsätta lite nu (tänkte jag)o måste även förbereda inför samlingarna i veckan. Sen hoppas jag på lite mystid framför svtplay-ska nog se fortsättningen av triologin ikväll. Först imorgonkväll får jag se min älskling-Längtar<3 Ha en skön söndag friends! Becca P.s Den ena bilden är ifrån igår då Lukas låg o latade sig (som vanligt)jag kollade webtv o fick plötsligt en tass i vägen:)

Inga kommentarer: