tisdag 27 april 2010

Singeltankar

Som ni säkert förstår så har chocken av mitt avslutade s.k förhållande inte lagt sig..Men idag har det ändå känts bättre-det gjorde det efter jag hade pratat med min vän Micke(-Tack Michael<3) Han är såå positiv,enkel o ger konkreta tips på funderingar/tankar-o han sa en hel del som jag inte kan ta upp här som var riktigt kul o sant:) MEN jag går inte in på personangrepp här-känns barnsligt,(räcker att jag o några till vet;) Det som jag också har insett så här i efterhand är att jag inte hade några starka känslor för honom alls... Jag var/är väldigt sugen på ett förhållande helt enkelt o jag menar inte med det att allt kändes fel hela tiden, för då hade jag ju inte varit med honom alls,MEN mycket kändes fel,men jag höll ut just för att man är kärlekskrank...Jag blev sårad av detta,det blev jag verkligen...Men jag saknar inte HONOM alls-så det är ju väldigt positivt,blev mer besviken o ledsen över att en människa kan vända så snabbt från "Jag älskar dig" till att bete sig såå elakt!!! Och man blir rädd över människors moral o känsla för andra människor-Jag går alltid efter mottot:Behandla andra som du själv vill bli behandlad,o jag är alltid superärlig o har en hög moral-så det är det som gör ont... Dessutom funderar man ju som singel på när ska det bli min tur? När ska jag hitta en riktigt bra kille? o varför händer detta mig? Nä nu måste jag rusa iväg på möte på jobbet...:/
Trött som få.... Tack alla söta o fina vänner som ringt mig o velat prata (o det är många) Tur man är poppis inom något område iaf:) Kramis o ha en bra start på veckan! Becca P.s lägger in lite pics sen!

Inga kommentarer: