tisdag 6 april 2010

Update..

Ja nu var det några dagar sedan så jag får uppdatera er lite... Jag har mått rätt bra i påsk o med det menar jag att jag har varit på riktigt gott humör:) Varit med goda vänner,ätit gott,träffat min danska familj(kommer bilder) Varit jättebra,MEN söndag o måndag började jag grubbla över en situation som varit mycket förvirrande för mig de senaste veckorna...Inte alls känts positiv o det fick jag ännu mer bekräftat i lör-därav den lilla svackan-så jag har brutit den situationen nu-så min uppmaning till er (mina läsare)är att alltid gå på magkänslan o hjärtat-känns något fel o ohållbart så lämna situationen eller personen-du blir så negativ annars,mycket mer sunt att gå vidare o omringas av positivitet istället,valet är inte så svårt EGENTLIGEN:) Planer:Imorgon ska jag träffa en person som gjort mig lite gladare de senaste dagarna-en väldigt trevlig kille- A (eller en MAN faktiskt,för första gången typ haha...)Så får vi se vad det leder till. Men ni vet vad jag tycker om första dejten så jag lär känna av nervositeten imorgon...Det är dessutom hans födelsedag o han ville gärna träffa mig på sin dag:) Ska nog till Kph på lör o förmodligen lyxshoppa lite(-en väska tror jag)tänker lite på sånt kul nu- men egentligen väldigt onödigt som jag vill ha:) Ska klippa o slinga håret på mån-o tror ni inte att det är tovigt nu igen?! Min frisör skrev:Att du aldrig lär dig..haha-jag skrev:Nä, jag är en lazy bitch;) Måste även fixa mina nails igen (gelé)-pallar inte att vänta på att de ska växa ut o bli perfekta.. Det var f.ö en underbar dag på jobbet-vi var ute mycket,solen sken,mycket trams o skratt med kollegor+härlig promenad med kollega på rasten o bästa kidsen som var såå underbara idag<3 Take care, o kom ihåg att utesluta allt negativt nu. KRAM o sov gott Becca(-som är så trött så hon mår illa,blev chatt o annat trams med A till nästan 1 och klockan ringde vid 6 imorse...)

Inga kommentarer: