torsdag 8 april 2010

Dejten o nu..


Ja, igår var det dejtingtime,köpte en present o kort eftersom han fyllde år igår-jag var riktigt nervös innan-fjortisaktigt nervöst-typ skrek i telefonen till mina tjejkompisar,drack vin o flamsade runt-så plötsligt såg jag en cabbe köra förbi o fattade direkt att det var han,men vi möttes vid golfklubben här på limhamn sen åkte vi mot bo01 där vi gick till "salt o brygga" tog ett glas vitt o lite choklad-mycket trevligt:)Sen körde vi mot mig o ICA faktiskt för jag behövde handla lite. Sen blev det lite kisses in the car o sen telefonsamtal då han var på väg hem(-han bor i ett hus på Österlen.)Och han heter Alexander btw:)
Tror att det blev extra nervöst just för att han är lite äldre än mig-inte mycket men jag är ju van vid lammkött så 38 är mycket för mig haha-men egentligen bara 5 år äldre än mig så det är ju inte mycket,men han känns väldigt mogen o livserfaren.
Nä nu får jag rusa-ska på möte på jobbet...suck...orkar inte...öppnade idag så jag vaknade vid 5 o la mig vid 00...o kommer först vara hemma 20.30 ikväll:( Men med glädje i kroppen så går allt mycket lättare:) TTYL,Becca<3

Inga kommentarer: