måndag 19 april 2010

Myysigt besök;)

Åhh min baby kom hem till mig igårkväll istället för ikväll,jag fick väldigt bråttom-man är ju fortf i fasen då man vill va lite fin när man ska ses- men jag hann inte sminka mig -tur att han påminde mig om hur vacker jag var under kvällen-även utan smink:)Vi hade supermysigt- det var det enda vi gjorde-Låg o mös o var ute en runda med nissen. Lägger in ett litet videoklipp på oss senare- trodde jag skulle ta ett foto:) Jag kom inte i säng förrän 1.30....suck!! Så man är inte en piggelin idag... Ligger o nattar småttingar nu, ute mycket i det härliga vädret idag. Jag är den enda ordinarie här idag så jag lär vara mkt trött när jag kommer hem- ska nog vila lite.Ha en skön start på veckan! Kramis, Becca

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Du får sova själv när barnen sover :) Gör som Inez och sov en halvtimme! Det är jätteskönt :)

Beccas sida sa...

Haha I wish I could....Somnar aldrig så lätt...Behöver mitt eget..Men det är en skön vilostund iaf:)