söndag 25 april 2010

Myys-dag i solen med min kille.

Hade en trevlig kväll igår (berättar mer om den senare eller imorgon)
Väntar besök snart...Alexander kommer hem till mig om mindre än en timme o jag måste fixa lite tills dess...B.la mig själv...! Gick upp sent-vaknade för tidigt först o sen somnade jag om. Sen har jag bara babblat i tele o inte ens hunnit käka än...så får göra det o hoppa i duschen o städa undan det viktigaste,sen blir det ut i solen med A,vet inte riktigt vart vi ska-men han vill också gärna vara ute idag,så kanske picknick eller strandpromenad eller något sånt. Han ville gärna hem till honom o grilla till mig:) Men jag orkar inte sitta i bil länge idag,känner jag-känner mig sjukt sliten även om det var alkoholfritt igår,men jag drack ju en del bubbel under dagen o min mage är ju som den är:( Ni får ha en skön dag i solen friends<3 Becca

Inga kommentarer: