torsdag 22 april 2010

Fick det värsta jag vet igår...:(

Igår vaknade jag ca 5.30 av att jag mådde otroligt illa...den värsta känslan....o mycket riktigt 1,5 timme senare låg jag över toasitsen:( Fruktansvärt för en emetofob som jag-livrädd för att kräkas ju....Bara superglad över att jag var hemma.
Många från jobbet hade med fått det, så antingen maten eller sjukdom who knows,det var förfärligt iaf-mådde så otroligt illa hela dagen,inte kul att behöva gå ut med sin vovve när man mår såå dåligt att man knappt kan stå upp....Senare på kvällen kändes det bättre o idag känns det nästan helt bra igen:) Inte ätit så mycket,får laga till något snart... Rätt uttråkad av att bara ligga här,har även en hel del tankar som inte känns så positiva som jag önskar att de vore-kan man inte bara trycka på en knapp o sluta tänka?!...Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen(-hade såå mkt tvätt)Sen bad o fixa något att äta. Hoppas ni har det bra<3 Becca

Tummen upp för: Min mamma som köpte:Piggelinglassar,fläderblomsaft,äpplejuice,toastbröd,vitamindrycken o coca cola till mig-precis vad jag vill ha när jag är sjuk,o tack Angelica som ringde trots att du var upptagen för att höra hur det var med mig<3

Inga kommentarer: