fredag 2 april 2010

I lördags hos Caroline:)





Better late than never..kommer nu en update om kvällen hos Caroline i lördags...
Caroline har sin lilla pojke hos mig på jobbet o vi har även jobbat ihop där förra terminen-hon har även en pojke som är 6 år och är också vår rytmiklärare:)
När jag kom dit hade hon dukat fint i den mysiga lägenheten som kändes väldigt personlig(-trist med lägenheter som känns som i en inredningskatalog...ingen fantasi!)Vi åt först en våffla med räkor,rom o ngn röra med dill-supergott,sen åt vi vuxna pasta med räkor o lax-jättegott:) sen somnade barnen o det blev lite mer tid för vuxensnack o drinks:) Jag fick även en cd om självkänsla v.s image som present(-verkligen något för mig)ska dela med mig av det när jag lyssnat på dem. Caroline bjöd även med mig på Uniteds fest som är om några veckor-united tillhör pingstkyrkan och många på mitt arbete är med där,det är en modern kyrka kan man säga,modern musik,moderna gudstjänster som tar upp saker som ligger i tiden o jag har länge fördröjt att gå dit men jag vill gärna o ska alltså dit för första gången snart:)
Jag o Caroline hade mycket deep-talk på kvällen-hon är även coach så det kändes bra att prata ut även om det alltid känns lite genant att blotta sig så...Men en väldigt trevlig kväll o en mycket trevlig vän<3 Becca

Inga kommentarer: