fredag 2 april 2010

Glad Påsk:)









Angelica kom hem till mig igår,sen möttes vi vid mitt arbete vid 15, så gick vi till Mobilia som ligger nära,vi hittade inte mycket snyggt MEN som vanligt blev det lite beauty för mig(-visar imorgon)+en fin tröj,jacka:)+present till min mamma.Sen åt vi thai i limhamn innan vi gick hem till mig o tog det lugnt innan bädden kallade... Idag gick vi till Lieto o käkade frukost sen till ICA där vi b.la köpte påsklijlor till min balkong:) Sen var det dags för min mammas påskmiddag som var hur rolig o trevlig som helst:) Laxmacka till förrätt med påskebryg o snaps till,kycklinggryta till middag o citronpaj till efterrätt o en massa skratt under hela em o kvällen:D Angelica åkte hem vid 21 till DK o jag har chattat,pratat i tele med soulie+bloggat sen dess,nu väntar sängen...Tyvärr mår min mage inte alls bra:(
Ha en glad påsk alla! Becca

Inga kommentarer: