måndag 24 januari 2011

2011- Vi ska ha det riktigt bra nu!!

Underbart när man köper grejer som man verkligen velat ha länge, man blir såå glad:) Igår kom jag in på hemsidan skjortakuten.se o dem har canada goose jackor så nu ska jag köpa mig en sådan- inte billigt..:/ Men jag tycker fortfarande att de är supersnygga, jag är ute mycket i mitt arbete o vill ha något riktigt varmt o skönt o fint..En sådan kan man ju ha i många år med. Så den kommer om max en vecka, och min mulberry väska hämtar jag på tors! De senaste dagarna har jag känt en stor tacksamhet över mitt liv- som jag är supertrött på ibland iofs.. MEN känner mig positiv nu!:) Lite roliga saker på gång.. Världens bästa vänner- nya som gamla,utan dem vet jag inte vad jag hade gjort.. Nä nu ska jag försöka vara glad över mitt singel o barnfria liv- jag kan inte kontrollera det så lika bra att släppa det- Gud har nog en mening med det mesta!<3 Jag ska vara glad över att jag kan resa på härlig semester med min bästa väninna- bara vi, göra precis vad vi vill där.. Gå på AW o ha kul med friends,dejta o med det träffa nya o spännande människor, kunna sova hur länge jag vill på helg morgnarna, njuta av barnskriksfria kvällar o tjat.. Inreda här som jag vill, Ja listan kan göras lång! NJUT du med o hitta det fina i din vardag och i ditt liv just NU! Becca

Inga kommentarer: