söndag 2 januari 2011

Galet..;)




Har några bilder ifrån nyår som ska in..MEN det kommer lite senare idag:)
Nu måste jag laga mig en STOR (el 2)kopp kaffe!! Gick upp vid 12 o efter nisses runda så gick jag raka vägen till ICA o handlade hem en massa gott(-mest frukostgrejer) så min sista lediga dag innan jobbet kallar lär kännas kort:/
Ok igår..Jag slappade hela dagen o hela kvällen,vågade knappt gå ut för det var ju såå halt o stora isflak föll från taken här,så jag låg mest i sängen hela dagen,läste lite tidningar(-mkt inredningstankar nu!:)
Iaf efter jag hade bölat lite efter att ha tittat på den söta filmen Patrik 1,5 (sevärd) så ringer det i mobben o det är min kusin Johannes-han o några vänner var på Möllan o hade varit igång hela dagen(-inte druckit lite) De ville ha dit mej o lockade med att betala taxi o all inclusive-men jag totalvägrade-var ju helt ofixad etc..Han sa hela tiden-Ta bara på dig ett par trosor o åk,jag bara:Jag står väl inte här naken,jag har trosor på mig,så sa han:Naken men det är ju trevligt:D
Jag sa att vi fick ta det en annan dag,men sen typ 30min senare..då hör jag mina vänners röster utanför..o ser Johannes o de kommer upp till mig,sen får jag med dem ut o vi tänkte gå ut o ta ngt att dricka på cutty sark, men där var stängt,så vi åkte taxi hem till Johannes mamma(-de är utomlands,så det var FF;) Väl där drack vi öl,spelade ett spel som hette "Alias" där jag o Johannes vän Simon vann överlägset:D
Sen dansade vi,drack drinkar o sjöng till härliga oldies.
Var hemma vid 4..Ja lite annorlunda kväll/natt än det var tänkt..Konstigt nog är jag inte alls bakis-skönt..bara magen som tar stryk av sådana kvällar tyvärr:( Men härligt med SPONTANA kvällar-får man göra oftare o det gick ju bra att festa o dansa i mjukiskläder o ofixad..;) Becca

Inga kommentarer: