torsdag 6 januari 2011

Första dagarna..



Först kände jag ju att jag ville ha MER semester..Och jag tänkte,jag ska vara på fritids med stora barn som jag inte känner..osv.. MEN det har varit väldigt glädjande att känna att man även kan jobba med lite äldre barn o jag har verkligen haft skoj med dem!:) Vem trodde att jag skulle gilla en gympahall o spela badminton etc??!! Jag älskar det-spelat med de små/stora grabsen o även med mina små tjejer från fsk.klassen. För mig var gympan så kass i skolan-läraren hade dålig koll på alla elever,o istället för att försöka variera gympan o ta fram olika saker så att alla kan känna sig duktiga,så var det väldigt prestationsinriktat o samma grejer jämt-så jag kände mig alltid superdålig:( Jag försöker alltid säga till mina barn (när de är lite oroliga/osäkra) att det handlar inte om att vara duktig,det handlar om att göra så gott man kan o att försöka, för annars lär man sig aldrig, o att ingen kan från början.. Har alltså spelat badminton,sjungit duett,kollat på Ronja Rövardotter,spelat spel,tittat på skridskoåkande barn på isen i folkets park,var även i lekparken där+tittade på hästar,jättesköna dagar då man inte alls är stressad utan bara kan njuta o ge alla barn full uppmärksamhet:) Fått så fina ord o komplimanger,o jag är såå tacksam för att jag inte är bortglömd,utan mina små fd:or kommer fortfarande fram o skriker mitt namn,ger mig varma kramar etc..BARA MAN GER LITE SÅ FÅR MAN SÅ OERHÖRT MYCKET TILLBAKA<3 Becca

Inga kommentarer: