lördag 15 januari 2011

Riktigt bra helg!:)


Min fredagskväll blev lugn,skönt! Jag var hemma o kollade lets dance o drack vin:)
Måste ju "prata" lite med er om det programmet-nu när jag följer det så bra..
Jag tror på att "curves" blir mer back in style..Hur snygg var inte Jessica igår? och Helena (ryttaren;) sjuukt sexiga..Hannah Graaf var mkt bättre igår o snygg som en docka,MEN sexigheten stod de övre nämnda tjejerna för! O killarna var inte alls speciellt sexiga alls tycker jag.. Men måste jag välja så tar jag FIGGE;) O ryser (in a bad way) av Ranelid(-nog mkt pga hans son tror jag..men oavsett vad så verkar han väldigt ego o omogen..)

Min lördag har hittills varit delightful! Frukost/lunch med Lena som alltid inspirerar o är otroligt positiv!!:)
Sen lite shopping o nödvändiga ärenden-på expert där jag hittade nya lurar till min iphone,apoteket där jag köpte 2 sb12(-såå bra!!)+tandborstar och en dyr men sjukt bra handkräm fr vichy. Sen Lindex där jag hittade en leopardsjal+en svart,lång lite annorlunda/cool tröja. Nu är jag sjukt försenad...till en andra "dejt" med Daniel-(han jag var på blinddate med på juldagen) Vi ska iväg o käka:) Har pratat i tele,helt föör länge som vanligt+chattat....jag är omöjlig!! PUSS FINA NI,Becca

Inga kommentarer: