söndag 23 januari 2011

I like it..






Haft en helt fantastiskt trevlig helg:D Angie kom hit tidigt i fredagskväll,vi korkade rätt snabbt upp vinet;) Sen blev det lets dance o pizza-tycker Figge e bäst,tätt följd av Frank,men tjejerna är fortfarande snyggast!:) Tycker det var synd att Hannah åkte ut o inte Alexandra:( Gillar Hannah mkt mer!! Nog om det..

Min lördag var nog bäst..Vi åkte in mot stan på em,efter vi hade käkat bakpotatis i smörgåsbutiken. Jag mötte upp en tjej som jag ska köpa en mulberry bayswater av:) Ska köpa den för 4,500(-yes väldigt mycket pengar för en väska begagnad dessutom..MEN den kostar 8,290 på Iisa..)Jag älskar att köpa väskor o accesoarer-detaljerna som ofta gör det,tycker jag! Vanlig shopping-jakt efter kläder har jag tröttnat helt på..orkar inte..
Köpte även en Biotherm bodylotion som jag haft mkt i mitt liv o som är jättebra o fräsch! Också köpte jag en liten söt anteckningsbok med en fågel (I love birds) på ifrån Indiska. Var på mobilia ett tag också,men inte länge..hittade bara jättesöta babykläder-men det har jag ju ingen användning av tyvärr:/ Sen åkte vi till möllan,satte oss på en indisk restauang o käkade o drack vin o en white russian-hade jättetrevligt o roligt! Sen åkte jag hem,trött..Skulle bara ta det lugnt senare på kvällen,MEN hörde min granne Stina o hennes dotter Pernilla sitta o prata hos henne så jag ringde på o kom in o stannade där o pimplade alldeles för mycket vin till 3 inatt.. Jättekul med spontant-satt där i pyjamas+morgonrock:)

Så idag mår man som man förtjänar..lite bakis o mycket sliten.. Gick o handlade innan,blev allt möjligt:ostbullar,muffins,tomatsoppan,kalkonpastrami,proviva (hallon o granatäpple)chokladmjölk,thebirkes,frukt m.m dessutom har jag pizzarester i kylen så det är perfekt..Tyvärr ska jag tvätta med idag..MEN nu ska jag inget annat än att lägga mig o mysa i bädden med mat o tidningar,kanske sova lite innan runda med nissen. Ikväll blir det solsidan o något mer på tv o bara lugna gatan..Becca

Inga kommentarer: