fredag 28 januari 2011

Fredagskväll!

Såå glad för att det är fredag-veckan har varit bra med barnen o kollegorna,MEN jag har haft en del ångest o även lite huvudvärk(-vilket jag typ aldrig har)Men det är spänningar säkert+kan även vara ngn förkylning på G.. ,Man spänner sig ju väldigt mycket när man har ångest..:/ Men alla ni som inte vet vad riktig ångest är så kan jag meddela att jag är inte ett dugg deprimerad-det har inte med det att göra..Men den som lider av ångest är extra-känslig o kan gå igång på att man känner stress på något sätt..Dessutom förstärker kaffe o alkohol det hela-o det blev ju lite alkohol i helgen,(inte i veckan-jag håller mitt löfte:) Nog om det.. Tog ett glas vitt nu när jag kom hem o känner mej som att jag druckit typ 5glas..! Sjukt konstigt för mig som sällan blir lätt berusad..Kan bero på att jag fick massage mot mina spänningar i em..Eller att det är ngn sjukis på gång..:/

Iaf nu ska hem till Pernilla,hon har vin o jag har köpt:Baguette,räkor,vitlöksost,avokado o melon:) Ska bli sjukt trevligt,bra prat-alltid o mycket mysig,speciell lägenhet ett+ att den ligger väldigt nära mig en trött fredag som denna:) Ska ta med nissen o hon har en katt som heter Stina som tydligen inte gillar vovvar så vi får se om han kommer hem helskinnad,nakenfisen:o
Imorgon ska jag fixa nailsen tidigt..suck! Så det får inte bli too late (or too much..) Hasta manana!;) Becca

Inga kommentarer: