torsdag 6 januari 2011

Thinking of you..

Visst är det svårt när man går emot sina känslor?
När man känner något i hjärtat som inte går ihop med hjärnan och förnuftet..
För mig är det väldigt viktigt att när det handlar om kärlek för mig,att lita på förnuftet o min hjärna-jag har varken ork eller tid att "stå ut med något" som inte riktigt funkar för mig..
Viktigt att stå upp för sig själv med,o att själv sätta sin standard på hur man vill ha det o hur man vill bli behandlad,för att förmodligen en dag få precis det som man vill.
För ca en vecka sedan gjorde jag ett sådant val.. Men du ska veta att jag tänker på dig mycket fortfarande..Men, men jag är nöjd med mitt beslut. Och jag ångrar inte vår "kontakt",för jag hade kul o mysigt när det pågick o jag lärde mig lite utav det. Becca

Inga kommentarer: