torsdag 6 januari 2011

Sweet dreams..



Hade en jättemysig em o lite kväll hos Eva med familj idag:) Eva hade dukat upp jättefint till oss, vi åt 3 rätters,och de bodde såå fint i ett nybyggt helt lagom hus för dem med 2 kids.
Lägger in lite pics imorgon!
Nu är jag hemma,dricker lite rödvin,pratat med Angie,o nu ska jag mysa med mina små i bädden,kolla lite tv innan jag lägger mig,skönt med sovmorgon imorgon med:)
Har inte berättat för er vad jag fick i julklapp,ska försöka komma på allt..fick bara klappar av min mamma men hon är så generös så hon gav mig flera:) Blev en rosa morgonrock,några BH,trosor,ett eight hour stick,strumpor,2 vinterskor-1 par curling o ett par uggs liknande,ett par benvärmare,en söt pyjamas,ett par jeans. Jättebra o sånt man behöver.. Köpt ett par pärlörhängen till mig själv med,(modell större) Ni får några bilder på morgonrocken o pärlörhängena;) Becca

Inga kommentarer: