lördag 8 januari 2011

Min Fredag o Lördag..




Jätteskönt att ha några extra-lediga dagar,2 är för lite för att hinna med allt man behöver o även att hinna ta det lugnt..! 4 hade varit perfekt;)

Igår (fredag)så fixade jag mina naglar ca 11.30 sen fixade jag lite ärenden-handlade mat o lite sånt,gick till hudinstitutet-skulle köpa en ny mineralfoundation,haft i.d nu i ett halvår,men tycker Tromborg är bättre,och det är ett danskt märke som de b.la säljer där. Inte billigt dock..men jag har det i ca ett halvår så det är ju bra:) Kostar 475kr (så lite dyrare än i.d.) När jag var där så sa hon ganska snabbt:Du vet att vi har ett permanent sätt att bli av med ytliga blodkärl i ansiktet(-man får lätt det när man har känslig hy som jag) Hon trodde att jag hade solat mycket-jag är ju ingen som solar jättemycket,men det kunde tydligen räcka med att man har bränt sig som barn.. Och vi tillbringade ju väldigt mycket tid i solen när jag var yngre (på spanska solkusten)Hon rek mig även produkter så det blev en mask ifrån "Bioline" och en peeling ifrån "comfort zone", Kommer även fortsätta att köpa krämer o tvätt etc därifrån(-bioline har en bra serie för min typ av hud)så efter 5min där så blev jag 1200kr fattigare.. jag blev ju smått panisk..min kropp kanske kan ha lite skavanker-but my FACE..NEVER!!! så det blir nog en sån ta bort kärl-grej snart! Så akta er people!! Jag blev väldigt osugen på att sola nu.. Jag har jämt spf25 typ o ändå har man fått det såhär..Vi är så känsliga här i norden, o med vårt kalla klimat med så tar huden stryk:/

På em/kvällen tvättade jag+tog en öl med min granne Stina:) Sen blev det lets dance-åhh kunde gärna dansat med både Figge o Alexander;) Hannah Graaf var väl tyvärr den som inte var jätteduktig-men hon är ju såå gullig o rolig att följa, så vill hellre att Alexandra åker nästa vecka..

Idag har jag inte gjort mycket alls..pratat i tele+suttit här för länge..Så jag får väl käka lite o läsa lite sydis innan jag ska göra mig i ordning för att träffa Rosita-vi ska käka på Mando-yummie;) PUSS,Becca P.s Visst lyfter det rummet att ha fresh flowers?! Ska verkligen försöka att alltid ha det-älskar tulpaner!

Inga kommentarer: