onsdag 12 januari 2011

Great at work,could be better in my heart..

I måndags började jag min nya tjänst på samma skola- thank god, men i 5-årsgruppen nu istället för med 6- åringarna.. Känns väldigt bra- supergulliga kollegor som är mycket välkomnande o hjälpsamma,såklart hittat några godingar redan med, betydligt bättre tider än tidigare. Och igår var jag med o planerade 16-18 så tis blir alltid en låång dag..! Känner att jag är väldigt trött nu, hög ljudvolym o inte ett lugnt jobb precis..Så nu ligger jag i bädden, ska snart kolla Dr.Phil o käka- grillad kyckling o bakpotatis blir det ikväll:) Blir även ett varmt bad med min nya peeling o mask senare. Mitt hjärta känns inte jätteglatt,så jag väntar i princip bara på att det ska gå över det jag känner- lät lite sjukt, men så är det.. Hoppas du känner ro i din själ min vän<3 Becca.

Inga kommentarer: