onsdag 5 januari 2011

Im alive!

Tänkte att det kunde vara läge att säga hej o visa ett livstecken;) Mina första dagar på skolan har gått superbra, o nu känns det lyxigt att efter 3 arbetsdagar nu vara ledig i 4dgr!!:) Har lite plans.. Imorgon ska jag hem till min fina kollega Eva o hennes små charmtroll- hennes äldsta son har jag haft innan på min fd avdelning o vi var väldigt tighta, o idag hade han frågat om inte Becca skulle komma o att han tyckte jag skulle komma NU- cutie<3 Så dit ska jag imorgon e.m sen blir det mysig, lugn kväll hemma. Fre ska jag fixa nailsen, ngn som är sugen på en vinlunch?! Lör blir det dine and wine med härliga Marisela- vi äter på Mando-så mysigt o gott sist:) Och någonstans där emellan så ska jag ut på en andra dejt också tror jag;) Nu kollar jag på Filip o Fredriks nyårskrönika som är rätt skrattvänligt:D Måste hålla mig vaken ett tag till, för snart börjar criminal minds- Loves it o Loves min sovmorgon.. Sov gott mina fina vänner!<3 Becca

Inga kommentarer: