söndag 6 januari 2013

Goodbye!

Jag har idag (på väg till min body-jam träning)beslutat mig för att sluta blogga...Jag har tänkt på det ett litet tag... Känns såklart lite speciellt,har bloggat i typ 6,7 år nu;) Och skulle jag sakna det alltför mycket så får jag väl börja igen-jag tycker ju verkligen om att skriva! Anledningen är nog att jag plötsligt gått o fått lite mer integritet-det var på tiden haha;) Vill helt enkelt inte att alla eller någon ska veta vad jag tänker/känner o gör jämt... En ny era är här och med nytt får man ändra sig lite:) Jag vill tacka alla som tyckt om att läsa min blogg!!! Och jag vill säga till dig som också lider av panikångest/ångest att det kan bli bättre,men det tar lite tid och kämparglöd!;) Jag mår mycket bättre när det gäller min ångest-väldigt sällan det sker nu och jag kan styra den mycket mer nu...!!! Trodde jag väl aldrig för några år sedan...! So hang in there:) Avslutar med en Dagens naturligtvis (och i min blogg är det inte en outfit!!! Thank god...)"Experience you cannot learn". Blessings! Becca

Inga kommentarer: