lördag 5 januari 2013

Sentimental-bra ibland

Hade gått en skön långpromenad vid havet och i gamla Limhamn,stod i köket,lyssnade på musik,drack lite vin,lagade mat och smsade sött med T (som jobbar ikväll) Varit vid gott mod idag!:) Satte på låten No air o sen Bryan Adams Im ready... Finns minnen i dem låtarna för mig... Otroligt fina melodier och texter... Och längesen jag lät mig gråta ut över kärleken o alla känslor den inneburit för mig,men jag tror det var väldigt bra:) Skönt att få ut allt o prova att våga starta fresh igen!:) Bra Tvkväll! Stjärnorna på slottet som är riktigt bra denna säsongen!! Claes Malmberg är ju bäst... Han är varm,rolig o ärlig! Lill-babs var mycket gullig o bra ikväll,o Philip Zanden skulle jag nog kunna bli kär i;) Sen kollade jag på Pensionärsjävlar-sååå kul! Min humor verkligen:) Nu blir det nog någon krimi innan bedtime. Just nu Beck. Bon nuit! Becca

Inga kommentarer: